לאן נעלם הרוגע? על טיפול נפשי טבעי שעובד

תוכן עניינים

 

אנשים רבים בעולם המערבי המודרני טוענים כי הם מרגישים שהם כל הזמן או חלק ניכר מהזמן נמצאים תחת לחץ. כבר בשלבים מאוד מוקדמים של החיים שלנו אנו מוצאים את עצמנו מנסים להגיע להישגים בלימודים, בחוגים של אחר הצהריים, חולמים להיות מקובלים עם חיי חברה מעולים, אחר כך מכוונים לתפקיד מסוים בצבא, למסלול לימודים ספציפי יוקרתי באוניברסיטה והלחץ הזה ממשיך בכל תחום כמעט בחיים שלנו. למעשה, אחוז הזוגות שחווים גירושים מעיד על כך שחלק גדול מאוד מהאנשים לא מצליח להתגבר על כל אותם לחצים. לחצי הורות, לחצי הזוגיות, הבית והפרנסה. אז מסתבר שיש פתרון. בעוד חלק מהאנשים פונים לפסיכאטר במטרה לקבל תרופות נוגדות דיכאון וחרדה, לרומם את מצב הרוח ועוד, אחרים דווקא מחפשים טיפול נפשי טבעי.

טיפול נפשי טבעי- איך מטפלים באופן טבעי בנפש האדם?

מטפלים ברפואה סינית ממליצים על טיפול טבעי במתח, לחץ וסטרס שמובילים לעוד קשת רחבה של בעיות רפואיות ביניהם כאבי ראש ומיגרנות, מחלות מעיים, הצטננויות שחוזרות על עצמו, בעיות ונדודי שינה, נוקשות במפרקים ועוד. על פי הרפואה הסינית מתחים ולחצים גורמים להפרה של האיזון בכל מערכות גופנו ואז מתחילות עוד ועוד בעיות.

הרפואה הסינית קובעת כי זרימה תקינה של אנרגיה, חמצן ודם בגוף עוזרמת לשמור על איזון ולהפחית בצורה ניכרת את רמות הלחץ בגוף. הטיפול הטבעי משלב בין דיקור (מחטים) לבין צמחי מרפא סיניים, ואף טיפול בפרחי באך, העוזרים לשחרר את החסמים שנוצרו בזרימת הדם ובאנרגיה, מה שמחזיר את הגוף לאיזון פיזי ונפשי גם יחד. רבים האנשים שמעידים כי לאחר שהחלו לעבור סדרת טיפולים הם מרגישים טוב יותר, רגועים יותר, האנרגיה שלהם טובה יותר, הם נושמים טוב יותר וחייהם השתפרו.

 

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם את: